Sunday, 24 January 2010

(12) - De Laatste Werkdag

Afgelopen woensdag beleefde ik mijn laatste werkdag bij Van Ameyde.
Dat gaf best een raar surrealistisch gevoel. Een dag eerder dacht ik nog dat het me niet zoveel zou doen, maar ik had het mis.


Zoals het vaker gaat bij afscheidsfeestjes, wordt het 'lijdend voorwerp' van de feestvreugde in het ongewisse gelaten. Suggestie werd gewekt dat vanwege budget tekorten er slechts een borrel op de afdeling zou zijn (Marco; bedankt! Hahahahaha).


Om 16:30 was het dan eindelijk zover.
In het bedrijfsrestaurant werd het glas geheven op mijn vertrek. Naarmate de officiële werkuren volbracht waren, kwamen steeds meer mensen binnenlopen. Ik heb de groep niet volledig kunnen tellen, maar het moeten toch wel zo'n 70 collega's cq oud-collega's geweest zijn. Het was erg leuk om de oud-collega's weer eens te zien en te spreken!!!
Na de speeches van de afdelingsmanager & directeur, voelde ik eindelijk de spanning een beetje zakken. Zoiets gaat je echt niet in de oude kleren zitten!


De interesse voor Norge was onder de aanwezigen erg groot, en ik heb menigeen kunnen vertellen over mijn passie.
Uit de enthousiaste reacties maakte ik op dat men intens met mij meeleefde. "De meeste mensen zeggen wel dat ze zoiets willen doen, maar jij doet het gewoon!", "Je gaat een droom werkelijkheid maken! Knap hoor!".


Omstreeks half negen werd het tijd om voor de laatste keer vanaf kantoor huiswaarts te gaan.
Iedereen nogmaals bedankt voor de presentjes en lieve woorden!
(De vodka is heerlijk!!! Hahahaha)


Ik zal jullie op zeker gaan missen!