Thursday, 11 February 2010

(18) Noorse Vlag!

Vandaag werd de gisteren bestelde Noorse vlag bezorgd.
Het was even schrikken toen ik de buitenverpakking verwijderd had.
Rood, Wit & Blauw??? Hahahaha



Inderdaad, op deze manier dubbelgevouwen lijkt de nationale vlag van Norge gewoon op een een Nederlandse driekleur. Uitgevouwen zag het er gelukkig anders uit zodat ik straks met een gerust hart op de 17e mei (dag van de grondwet) de vlag uit kan steken!

De 100x150 cm vlag kocht ik bij Faber Vlaggen in Amsterdam. Wat kost zo'n vlag? nog geen € 40,- 

Waarom kocht ik deze in Nederland? Eigenlijk is dat schuld van de Hollander die in mij zit, want in Norge kost zo'n vlag twee keer zo veel heb ik mij laten vertellen. Heb op Google nog gezocht om dat te controleren, maar kon geen Noorse advertenties vinden!

-