Tuesday, 9 August 2011

Nieuwe BLOG: 'Damfjell Grønnsaker'

Ik loop al langer rond met het idee om alle info omtrent het kweken van biologische groeneten in Norge in een apart blog te gieten. Het Traditionele blog leent zich in mijn optiek niet goed voor té inhoudelijke info omtrent groenten. Ik wil die dan ook liever een beetje algemeen en luchtig houden. 


Dus... voor alle groenten informatie kunt u voortaan inschakelen op dit kanaal: 
Ook zal ik daar ingaan op bepaalde technische tips voor de hobby-tuinder.

"Maar Piet, zal dit betekenen dat de algemene Blog minder inhoud zal hebben, of minder vaak gevuld wordt?".
Het antwoord is waarschijnlijk "Neen", want het zijn in mijn optiek twee afzonderlijke dingen.
En de volgende vraag beantwoord ik ook alvast maar...hahahaha "Piet, heb je soms tijd teveel???", ook daarop is het antwoord "Neen". :-)
Het is eenvoudig een behoefte van mijzelf als mens om dingen met anderen te delen. Waarom moet iedereen zelf het wiel uitvinden? Kijk, als dat je keus is, mij best, het zou zomaar een mooier of unieker wiel op kunnen leveren...hhahahah 
Als je aan de andere kant van mijn ervaringen zou willen leren, zou ik zeggen "Doen!" :-)

-