Saturday, 5 November 2011

COOP Folders


In het verleden, toen ik nog in NL woonde, zat ik me vaak af te vragen wat het een en ander aan levensmiddelen in Norge zou kosten.
Nu wordt er veelal gesteld dat het 'leven' hier duurder zou zijn, en voor een deel is dat natuurlijk waar.
Als je echter een kostenplaatje wil maken, moet je álles op een hoop vegen en dan pas conclusies trekken. Levensmiddelen zullen al snel twee keer zo duur zijn... maar een koophuis (ook geen kleine kostenpost!) bijv. is weer 5 x goedkoper!


In dit artikel wil ik me concentreren op de COOP 'buurtsuper' en wat het daar zoal kost(te).
Ook handig voor de aspirant emigrant om te zien hoe het produkt eruit ziet en ook hoe het heet.

Ik heb van het hele jaar de folders in PDF-format (5 MB per stuk) op schijf staan, maar heb slechts vier maanden geupload. Mochten er mensen zijn die het hele jaar graag zouden hebben; laat een bericht achter en ik zal kijken of ik ze allemaal online kan zetten.

Ha det godt!    


-