Wednesday, 26 June 2013

(170) Vreugdevuur



Afgelopen weekend was het dus FEEST in Hurdal!
Het 'Blissfull' gedeelte was niet helemaal mijn ding met een hoog 'zweverigheidsgehalte'.
Hoewel de 'vuurceremonie' mij wel lag; rond een kampvuur verzamelde mensen werden door een Sjamaan met een trommel in hogere sferen gebracht, of dat was dan toch de bedoeling...

Meer mijn ding was het 'Midtsommerfest' waarbij een BBQ was en een buffet met héél veel gezond voedsel; om alles te proberen moest je of een grote maag hebben of van alles muizenhapjes opscheppen! Voor mij het laatste dus....hahahha
Op het podium werd gezongen en de hoofdact 'Amazon Ensemble' mocht met een mooi concert afsluiten.

Daarna werd het vreugdevuur ontstoken, en werd er ceremonieel omheen gedanst.
Leuk om meegemaakt te hebben! Zoals ik al eerder aangaf heeft de sfeer hier een hoog indianen gehalte, wat mij wel aanstaat.

Een geslaagd weekend dus!  

* Klik op de foto's voor een vergroting








-